loading...
معامله گر موفق
معامله گر موفق بازدید : 378 چهارشنبه 10 خرداد 1396 نظرات (1)

 

نماد معاملاتی وساخت که معاملات پرحجم و جذابی را قبل از متوقف شدن سهم پشت سر گذاشته بود، پس از بازگشایی و تحت تاثیر جو نامطلوب بازار روند منفی در پیش گرفته است.فشار فروش تا جایی پیش رفت که خط روند صعودی کوتاه مدت نیز اعتبار خود را از دست داده است و سهم به محدوده حمایتی 240 تومان سقوط کرده است و در صورت ادامه این روند هدف بعدی 220 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. 

با این حال انچه مشخص است دست هایی پنهان درحال دستکاری قیمتی سهم هستند تا با فعال کردن حد ضرر معامله گران کوتاه مدتی و تکنیکالی، حجم دلخواه را در کمترین قیمت ممکن در سبد جای دهند. لذا چنانچه سهامدار هستید توصیه می شود صبر پیشه کنید و در صورت داشتن نقدینگی در محدوده 220 تا 240 اقدام به خرید مجدد نمایید.

وساخت

 

 تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 452 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

به اطلاع مخاطبین وبسایت معامله گر موفق می‌رساند پس از یک وقفه طولانی مدت، فعالیت سایت معامله‌گر موفق طی روزهای آتی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است در آینده‌ای نزدیک کلیه فعالیت‌های سایت شامل تحلیل‌ها و مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی  در سایت جدید با دامین www.simorghinvestment.ir (سرمایه‌گذاری سیمرغ) پیگیری خواهد شد. به محض دریافت مجوزهای قانونی از مراجع زیربط، راه‌اندازی سایت جدید از طریق این سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.


معامله گر موفق بازدید : 259 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

در چند روز معاملاتی اخیر شاهد افزایش اندیکاتور BSI سه، پنج و 10 روزه در نماد معاملاتی خموتور هستیم  که نوید ورود نقدینگی قوی به سهم را می دهد. پیشبینی می شود این نقدیتگی به تدریج سهم را به اهداف بالاتر هدایت کند.

تحلیل تکنیکال خموتور

شکست سد مقاومتی 260 تومان رشد سهم را تشدید می کند و در مقابل افت سهم به زیر 210 تومان سهم را به روند نزولی می کشاند.

تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

 

معامله گر موفق بازدید : 306 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

به اطلاع مخاطبین سایت می رساند تصمیم دارم از این به بعد به صورت هفتگی و ماهانه نمادهایی که دارای بیشترین مقدار شاخص BSI در طول هفته یا ماه بوده اند را معرفی کنم. پیشنهاد می کنم نمادهای معرفی شده را در واچ لیست خود داشته باشید و چنانچه در تحلیل تکنیکال و بدست آوردن نقطه ورود کم ریسک تجربه دارید متناسب با استراتژی معاملاتی خود اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده لیست به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


معامله گر موفق بازدید : 966 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (1)

در تاریخ 22 شهريور در مطلبی با عنوان نگاهی متفاوت به تحلیل تکنیکال در بورس ایران شاخص  (BSI) را برای اولین بار معرفی کردیم و از آن تاریخ تا کنون همه تحلیل ها و سیگنال های خربد ارائه شده در این سایت در مرحله اول با در نظرگرفتن وضعیت و مقدار شاخص BSI و در مرحله بعد بررسی دیگر روش های تکنیکالی منتشر شده اند. اینک با گذشت چند ماه، لازم دانستم مروری مختصر بر رفتار قیمتی نمادهای معرفی شده داشته باشیم. به منظور مختصر کردن مطلب از ذکر توضیحات خودداری می کنم و فقط لینک تحلیل و تاریخ معرفی سهم به همراه نموداری که تاریخ معرفی سهم با یک خط عمودی سفید مشخص شده، بسنده می کنم.

جهت مشاهده نمودارها در اندازه بزرگتر بر روی تصویر راست کلیک کرده و گرینه View Image یا open image in new tab را انتخاب نمایید.

معامله گر موفق بازدید : 274 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

در نماد معاملاتی بیمه ما شاهد گارد صعودی قوی در BSI سه روزه، پنج روزه، ده روزه، 15 و 30 روزه هستیم که نوید ورود نقدینگی و حمایت از سهم در محدوده قیمتی 190 تومان دارد. توصیه می شود سهم را تحت نظر گرفته و در محدوده قیمتی 190تومان اقدام به خرید نمایید. هدف سهم در مرحله اول 230 می باشد.

تحلیل تکنیکال بیمه ما

تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 410 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

در پست  در گروه بیمه کدام نمادها پتانسل رشد بیشتری دارند؟  نمایدهایی از گروه بیمه که از نظر بنده براساس وضعیت تکنیکالی و مقدار شاخص BSI در شرایط بهتری بودند معرفی گردید. در این پست چند نماد از گروه بانکی معرفی می گردد.

معامله گر موفق بازدید : 342 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

بررسی نماد های این گروه نشان از ورود نقدینگی مناسب به این گروه دارد و به احتمال زیاد این گروه در آینده ای نزدیک ابستن اتفاقات تاثیرگذار بنیادی خواهد بود. در ادامه مطلب نمادهایی که از BSI بالایی برخوردار هستند و در عین حال در موقعیت تکنیکال جذابی قرار دارند، معرفی شده اند.

معامله گر موفق بازدید : 483 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)

نماد معاملاتی شدوص خالی از فروشنده در قیمت کنونی است و پیشبینی می شود در کف کانال صعودی مورد حمایت قرار گرفته و نوسان مثبت تا سقف کانال را تجربه کند.

شدوص از نمای دور:

شدوص از نمای نزدیک:

این هم نمایشی جالب از بازیگران سهم:

به زمان، تعداد و حجم معاملات و سفارشات فروش دقت نمایید.

مردی سفارش رو لغو نکن

 تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 365 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

نمادهای زیر معاملات پرحجم و جالبی را در یک ماه اخیر پشت سر گذاشته اند. این نمادها بر اساس چندین معیار کاربردی و بررسی امار معاملاتی انتخاب شده اند. توصیه می شود این نمادها را تحت نظر گرفته و در روزهای منفی به تدریج اقدام به خرید نمایید.

تذکر: سایت معامله گر موفق هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 294 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

نماد معاملاتی قهکمت گه چند ماهی است در یک بازه نوسانی محدود با اعصاب سهامداران بازی می کند به نظر می رسد دست از لجاجت برداشته است و خود را برای یک حرکت 15 درصدی آماده می کند. وررود تدریجی به سهم در محدوده قیمتی 280 تومان پیشنهاد می شود.

تذکر: سایت معامله گر موفق هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

 

 

معامله گر موفق بازدید : 326 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

نماد معاملاتی وایران پس از معاملات پرحجم در چند روز معاملاتی اخیر به محدوده حمایتی کف کانال صعودی و سطح مقاومت شکشته شده رسیده است. به نظر می رسد نماد در محدوده قیمتی 1400 ریال در جال حمایت می باشد. لذا ورود به سهم در این سطح کم ریسک تلقی می شود.

تذکر: سایت معامله گر موفق هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

 

معامله گر موفق بازدید : 393 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

در چند روز معاملاتی اخیر نقدینگی خوبی در حال ورود به نمادهای زیر است و انتظار می رود این نقدینگی این نمادها را با رشدی کوتاه مدت مواجه سازد. توصیه می شود این نمادها را تحت نظر داشته و متناسب با سلیقه خود در قیمت مناسب اقدام به خرید نمایید.

معامله گر موفق بازدید : 835 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

متاسفانه وضعیت بازار در چند ماه اخیر فعالان بازار را وادار به ذخیره سود با درصد های ناچیز کمتر از 5 درصدی نموده است و به حق نیز چاره ای جز این نیست. یکی از رمزهای موفقیت در بورس همراه شدن با جریان غالب بازار و خرید و فروش مطابق با وضعیت حال است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 58
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 3,127
  • بازدید کلی : 111,994
  • تحلیل تکنیکال