loading...
معامله گر موفق
معامله گر موفق بازدید : 412 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (3)

نماد معاملاتی شپلی مدت زیادی است که از سهم های پرطرفدار بورس تهران است و سهامداران خرد بسیاری را جذب خود کرده است و علاوه بر آن حاشیه های زیادی مانند تعطیلی و اخراج کارگران را پشت سر گذاشته است. فارغ از این مسائل مهمترین دغدغه یک سهامدار خرد روند قیمتی حاکم بر این نماد است. در مدت اخیر تحلیل های بنیادی و تکنیکال مختلفی از این نماد ارائه شده است که بسیاری از سهامداران را در یک فضای ابهام نگه داشته است. متاسفانه یکی از نقاط ضعف تحلیل های تکنیکال و ابزاری های مختلف مورد استفاده در این تحلیل ها، عدم در نظر گرفتن یک مورد بسیار حیاتی و مهم در تحلیل های تکنیکال نه تنها این سهم بلکه دیگر سهم های مورد معامله در بورس تهران است و آن چیزی نیست جز استخراج، تحلیل و پیش بینی ماهیت رفتاری و جهت حرکت پول هوشمند. در این پست می خواهم با استفاده از اندیکاتور BSI روند ورود و خروج پول هوشمند را به این سهم توضیح دهم.

معامله گر موفق بازدید : 378 چهارشنبه 10 خرداد 1396 نظرات (1)

 

نماد معاملاتی وساخت که معاملات پرحجم و جذابی را قبل از متوقف شدن سهم پشت سر گذاشته بود، پس از بازگشایی و تحت تاثیر جو نامطلوب بازار روند منفی در پیش گرفته است.فشار فروش تا جایی پیش رفت که خط روند صعودی کوتاه مدت نیز اعتبار خود را از دست داده است و سهم به محدوده حمایتی 240 تومان سقوط کرده است و در صورت ادامه این روند هدف بعدی 220 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. 

با این حال انچه مشخص است دست هایی پنهان درحال دستکاری قیمتی سهم هستند تا با فعال کردن حد ضرر معامله گران کوتاه مدتی و تکنیکالی، حجم دلخواه را در کمترین قیمت ممکن در سبد جای دهند. لذا چنانچه سهامدار هستید توصیه می شود صبر پیشه کنید و در صورت داشتن نقدینگی در محدوده 220 تا 240 اقدام به خرید مجدد نمایید.

وساخت

 

 تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 398 یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه سرمایه‌گذاری سبحان در مجتمع تلاش برگزار شد که این مجمع با حضور ۹۴ درصد از سهامداران این شرکت رسمیت پیدا کرد.

علیرضا قدرتی – مدیرعامل سرمایه‌گذاری سبحان – در بخشی از صحبت‌هایش درباره‌ وضعیت صورت‌های مالی این شرکت و همچنین وضعیت بازار سرمایه ایران، گفت: شاید سال ۲۰۱۶ بدترین سال از نظر اقتصادی بود. شاخص دلار روی کامودتی‌ها تاثیر منفی داشت و قیمت جهانی نفت در پایان سال ۱۳۹۴ و سال ۱۳۹۵ تا ۳۰ دلار هم کاهش یافت. همچنین فزونی عرضه باعث کاهش قیمت نفت در این سال‌ها شد هرچند که امیدواری‌هایی وجود دارد که قیمت نفت روی ۴۵ دلار الی ۵۰ دلار تثبیت شود.

وی با بیان این‌که قیمت زغال سنگ هم شاهد روند کاهشی بود، اظهار کرد: در سال گذشته نقدینگی در کشور روند نزولی خود را طی کرد و تورم تک‌ رقمی شد. همچنین سود سپرده رسمی که در حال حاضر ۱۸ درصد است در بخشی از بانک‌ها و موسسات اعتباری تا ۲۶ تا ۲۷ درصد هم می‌رسد. روند رشد قیمت دلار در سال‌ گذشته آرام شد و قیمت سکه بهار آزادی رشد چندانی نداشت.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری سبحان با اشاره به وضعیت بازارهای مختلف ایران، تصریح کرد: دوستان من در واحد سرمایه‌گذاری یک بررسی دقیقی درباره‌ وضعیت اقتصادی و بازارهای ایران در ۱۵ سال گذشته انجام داده‌اند. در آن بررسی مشخص شده است که بورس با بیش از ۲۶ درصد بازدهی در بین بازارها بیشترین بازدهی را برای سرمایه‌گذاران داشته است و بعد از آن بازار سکه رتبه دوم بازدهی را به خود اختصاص داده است.

قدرتی با اشاره به روند شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران در سال گذشته، ادامه داد: روند شاخص بورس منتهی به سال ۱۳۹۵ نشان می‌دهد تا اواسط سال بازار با افت زیادی مواجه بود و کاهش قیمت جهانی نفت تاثیر جدی روی بازار سرمایه گذاشت، اما از طرفی افزایش قیمت کامودتی‌ها باعث رشد بازار سرمایه شد و این بازار به این افزایش واکنش خوبی نشان داد.

وی با یادآوری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا و انتخاب نامزد حزب جمهوری‌خواه، گفت: زمانی که برخلاف انتظارها دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد بازار سرمایه ایران روند نزولی را طی کرد و شاخص کل با کاهش مواجه شد. در مجموع بازار سرمایه ما چیزی حدود ۳.۷ درصد کاهش را تجربه کرده است.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری سبحان ادامه داد: ارزش معاملات که در سال ۱۳۹۴ حدود ۶۳ هزار میلیارد تومان بود در سال ۱۳۹۵، ۱۴ درصد رشد کرد همچنین نسبت P/E بازار از ۷.۴ به ۶.۸ درصد کاهش یافت. همچنین پتروشیمی‌ها به دلیل کاهش قیمت نفت شرایط مناسبی نداشتند و فلزات اساسی با کاهش جدی مواجه بودند. هرچند که در میانه راه از خود رشدی نشان دادند.

قدرتی با اشاره به بسته شدن تعداد زیادی از نمادهای بانکی و زیان‌ده شدن بانک‌ها در سال گذشته، خاطر نشان کرد: سال گذشته بانک‌ها با معضلات جدی مواجه شدند و تعدادی زیادی از نمادها به یکباره متوقف شدند در نتیجه سهامداران‌شان با زیان مواجه شدند.

وی با بیان این‌که سال گذشته تنها نیمی از بودجه عمرانی کشور محقق شد، اظهار کرد: در سال گذشته بودجه عمرانی کشور ۵۷ هزار میلیارد تومان بود که کمتر از نصف آن محقق شد. امسال بودجه عمرانی کشور به ۶۳ هزار میلیارد تومان رسیده است که برآورد می‌شود چیزی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان آن محقق شود.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری سبحان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری دولت دوازدهم، تصریح کرد: خوشحالیم که مجمع ما بعد از انتخابات برگزار می‌شود و می‌دانیم که دولت سیاست‌های انبساطی را اتخاذ کرده است. مقدار سود سپرده‌های بانکی یکی از معضلات بازار سرمایه است. باید بدانید که نرخ ۲۶ درصد برای سپرده‌های بانکی شرایط خوبی را برای بازار سرمایه مهیا نکرده است. جز اینها افزایش تولید نفت در سال گذشته می‌تواند سیاست مناسبی باشد که دولت به آن پرداخته است.

قدرتی با اشاره مجدد به موضوع بانک‌ها و وجود تنگنای اعتباری در نظام مالی کشور، ادامه داد: برخی از بانک‌های ما با توجه به صورت‌های مالی‌شان عملا ورشکسته هستند و این می‌تواند گریبانگیر سایر شرکت‌ها شود. ما در سرمایه‌گذاری سبحان می‌خواهیم در ارزش آفرینی پیشگام باشیم. در سازمان اقتصادی کوثر که ۹۰ درصد سهام سرمایه‌گذاری سبحان دارد درباره‌ بورس کالا همکاری‌های خوبی صورت گرفته است. همچنین افزایش سرمایه ما از ۱۳۰ میلیارد تومان به ۱۵۰ میلیارد تومان قریب‌الوقوع است.

وی درباره سود شرکت نیز اظهار کرد: در سال گذشته در شرکت اصلی ۳۶ میلیارد تومان سود ساختیم و برای اولین بار در طول تاریخ سبحان صورت‌های مالی تلفیقی داشتیم. ما ملزم هستیم که ۸۰ درصد از دارایی‌هایمان را روی اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کنیم. همچنین تشکیل کمیته املاکی داشتیم که راهکارهای خوبی برای قراردادهای املاک ارائه کرد. شرکت به سمت افزایش سرمایه کوتاه ‌مدت خود قدم برداشته و ما می‌توانیم در شرایط استیبل بازار سرمایه تمام سهام‌های خود را نقد کنیم.

در قسمتی از برگزاری این مجمع عمومی پس از گفت‌ و شنودهایی با سهامداران قرار بر این شد که به ازای هر سهم ۱۸ تمام سود تقسیمی وجود داشته و پاداش هیات مدیره ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شد. همچنین قرار بر این شد که سود سهامداران یک ماهه به آنها پرداخت شود.

ایسنا

معامله گر موفق بازدید : 452 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

به اطلاع مخاطبین وبسایت معامله گر موفق می‌رساند پس از یک وقفه طولانی مدت، فعالیت سایت معامله‌گر موفق طی روزهای آتی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است در آینده‌ای نزدیک کلیه فعالیت‌های سایت شامل تحلیل‌ها و مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی  در سایت جدید با دامین www.simorghinvestment.ir (سرمایه‌گذاری سیمرغ) پیگیری خواهد شد. به محض دریافت مجوزهای قانونی از مراجع زیربط، راه‌اندازی سایت جدید از طریق این سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.


معامله گر موفق بازدید : 259 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

در چند روز معاملاتی اخیر شاهد افزایش اندیکاتور BSI سه، پنج و 10 روزه در نماد معاملاتی خموتور هستیم  که نوید ورود نقدینگی قوی به سهم را می دهد. پیشبینی می شود این نقدیتگی به تدریج سهم را به اهداف بالاتر هدایت کند.

تحلیل تکنیکال خموتور

شکست سد مقاومتی 260 تومان رشد سهم را تشدید می کند و در مقابل افت سهم به زیر 210 تومان سهم را به روند نزولی می کشاند.

تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

 

معامله گر موفق بازدید : 765 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

در ادامه مطلب 60 سهم با بیشترین خرید حقوقی در  60 روز معاملاتی اخیر آورده شده است. اعداد به صورت میلیون سهم است. اعداد جدول از طریق فرمول زیر بدست آمده است:

 مجموع فروش حقوقی در طول دوره - مجموع خرید حقوقی در طول دوره= خالص خرید حقوقی

معامله گر موفق بازدید : 306 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

به اطلاع مخاطبین سایت می رساند تصمیم دارم از این به بعد به صورت هفتگی و ماهانه نمادهایی که دارای بیشترین مقدار شاخص BSI در طول هفته یا ماه بوده اند را معرفی کنم. پیشنهاد می کنم نمادهای معرفی شده را در واچ لیست خود داشته باشید و چنانچه در تحلیل تکنیکال و بدست آوردن نقطه ورود کم ریسک تجربه دارید متناسب با استراتژی معاملاتی خود اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده لیست به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


معامله گر موفق بازدید : 274 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

در نماد معاملاتی بیمه ما شاهد گارد صعودی قوی در BSI سه روزه، پنج روزه، ده روزه، 15 و 30 روزه هستیم که نوید ورود نقدینگی و حمایت از سهم در محدوده قیمتی 190 تومان دارد. توصیه می شود سهم را تحت نظر گرفته و در محدوده قیمتی 190تومان اقدام به خرید نمایید. هدف سهم در مرحله اول 230 می باشد.

تحلیل تکنیکال بیمه ما

تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 410 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

در پست  در گروه بیمه کدام نمادها پتانسل رشد بیشتری دارند؟  نمایدهایی از گروه بیمه که از نظر بنده براساس وضعیت تکنیکالی و مقدار شاخص BSI در شرایط بهتری بودند معرفی گردید. در این پست چند نماد از گروه بانکی معرفی می گردد.

معامله گر موفق بازدید : 342 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

بررسی نماد های این گروه نشان از ورود نقدینگی مناسب به این گروه دارد و به احتمال زیاد این گروه در آینده ای نزدیک ابستن اتفاقات تاثیرگذار بنیادی خواهد بود. در ادامه مطلب نمادهایی که از BSI بالایی برخوردار هستند و در عین حال در موقعیت تکنیکال جذابی قرار دارند، معرفی شده اند.

معامله گر موفق بازدید : 484 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)

نماد معاملاتی شدوص خالی از فروشنده در قیمت کنونی است و پیشبینی می شود در کف کانال صعودی مورد حمایت قرار گرفته و نوسان مثبت تا سقف کانال را تجربه کند.

شدوص از نمای دور:

شدوص از نمای نزدیک:

این هم نمایشی جالب از بازیگران سهم:

به زمان، تعداد و حجم معاملات و سفارشات فروش دقت نمایید.

مردی سفارش رو لغو نکن

 تذکر: سایت معامله گر موفق  و مدیر سایت  هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 365 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

نمادهای زیر معاملات پرحجم و جالبی را در یک ماه اخیر پشت سر گذاشته اند. این نمادها بر اساس چندین معیار کاربردی و بررسی امار معاملاتی انتخاب شده اند. توصیه می شود این نمادها را تحت نظر گرفته و در روزهای منفی به تدریج اقدام به خرید نمایید.

تذکر: سایت معامله گر موفق هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

معامله گر موفق بازدید : 294 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

نماد معاملاتی قهکمت گه چند ماهی است در یک بازه نوسانی محدود با اعصاب سهامداران بازی می کند به نظر می رسد دست از لجاجت برداشته است و خود را برای یک حرکت 15 درصدی آماده می کند. وررود تدریجی به سهم در محدوده قیمتی 280 تومان پیشنهاد می شود.

تذکر: سایت معامله گر موفق هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

 

 

معامله گر موفق بازدید : 326 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

نماد معاملاتی وایران پس از معاملات پرحجم در چند روز معاملاتی اخیر به محدوده حمایتی کف کانال صعودی و سطح مقاومت شکشته شده رسیده است. به نظر می رسد نماد در محدوده قیمتی 1400 ریال در جال حمایت می باشد. لذا ورود به سهم در این سطح کم ریسک تلقی می شود.

تذکر: سایت معامله گر موفق هیچ مسولیتی نسبت به سود و زیان احتمالی ناشی از تحلیل فوق ندارد.

 

معامله گر موفق بازدید : 488 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (2)

در ادامه مطلب 100 سهم با بیشترین خرید حقوقی در  60 روز معاملاتی اخیر آورده شده است. اعداد به صورت میلیون سهم بوده و اعداد با رنگ قرمز نشاندهنده خالص فروش و اعداد با رنگ مشکی نشاندهنده خالص خرید است. اعداد جدول از طریق فرمول زیر بدست آمده است:

 مجموع فروش حقوقی در طول دوره - مجموع خرید حقوقی در طول دوره= خالص خرید حقوقی

معامله گر موفق بازدید : 394 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

در چند روز معاملاتی اخیر نقدینگی خوبی در حال ورود به نمادهای زیر است و انتظار می رود این نقدینگی این نمادها را با رشدی کوتاه مدت مواجه سازد. توصیه می شود این نمادها را تحت نظر داشته و متناسب با سلیقه خود در قیمت مناسب اقدام به خرید نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 58
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 3,149
  • بازدید کلی : 112,016
  • تحلیل تکنیکال